alphabetic list of serialssubject list of serialsserials search author indexsubject index
Library collection

Database : article
Search on : OTERO GOMEZ, MARIA CRISTINA [Author]
References found : 8 [refine]
Displaying: 1 .. 8   in format [ISO 690]

page 1 of 1


   1 / 8
select
to print
 Otero Gómez, María Cristina and Giraldo Pérez, Wilson Medición del valor de marca basado en las percepciones del turista internacional: una investigación sobre Villavicencio (Colombia). rev.univ.empresa, Dic 2022, vol.24, no.43, p.1. ISSN 0124-4639


   2 / 8
select
to print
 Otero Gómez, María Cristina and Giraldo Pérez, Wilson Antecedentes y consecuencias del valor de marca. Un estudio centrado en los consumidores jóvenes. suma neg., Dic 2019, vol.10, no.23, p.81-88. ISSN 2215-910X


   3 / 8
select
to print
 Giraldo Pérez, Wilson and Otero Gómez, María Cristina Influencia de la actitud hacia el dinero en la intención de compra infantil. suma neg., Jun 2019, vol.10, no.21, p.45-52. ISSN 2215-910X


   4 / 8
select
to print
 Otero Gómez, María Cristina, Pérez, Wilson Giraldo and Gutiérrez Barriga, Luis Alejandro ANÁLISIS DE LA RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL EN LA RESPUESTA AFECTIVA DE LOS USUARIOS DE BANCOLOMBIA. Tend., Jun 2024, vol.25, no.1, p.33-51. ISSN 0124-8693


   5 / 8
select
to print
 Otero Gómez, María Cristina and Giraldo Pérez, Wilson Cultural Consumption as a means for International Tourist development. An analysis applied to Villavicencio - Colombia. Encuentros, June 2018, vol.16, no.1, p.64-77. ISSN 1692-5858


   6 / 8
select
to print
 Otero Gómez, María Cristina, Giraldo Pérez, Wilson and Giraldo Pérez, Iván Darío Communication determinants for the development of markets that target the young men of Villavicencio, Colombia. Encuentros, Dec 2016, vol.14, no.2, p.15-24. ISSN 1692-5858


   7 / 8
select
to print
 Otero Gómez, María Cristina et al. LA PREDISPOSICIÓN PARA INNOVAR. ANÁLISIS CROSS-CULTURAL ENTRE LOS JÓVENES.. Dimens.empres., Dic 2017, vol.15, no.2, p.155-167. ISSN 1692-8563


   8 / 8
select
to print
 GIRALDO PÉREZ, WILSON and OTERO GÓMEZ, MARÍA CRISTINA LA IMPORTANCIA DE LA INNOVACIÓN EN EL PRODUCTO PAR A GENERAR POSICIONAMIENTO EN LOS JÓVENES. Rev.fac.cienc.econ., Jul 2017, vol.25, no.2, p.179-192. ISSN 0121-6805


page 1 of 1
   


Refine the search
  Database : article Advanced form   
Search for : Free form    Basic form

    Search in field  
1  
2
3
 
           



Search engine: iAH powered by WWWISIS

BIREME/PAHO/WHO - Latin American and Caribbean Center on Health Sciences Information