SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.25 issue44Family business performance: evidence from MexicoAntecedents and consequences of consumer identification with the company: conceptual review and classification author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • Have no similar articlesSimilars in SciELO
  • On index processSimilars in Google

Share


Cuadernos de Administración

Print version ISSN 0120-3592

Abstract

SERIC, Maja  and  GIL SAURA, Irene. La investigación en torno a la comunicación integrada de marketing: una revisión. Cuad. Adm. [online]. 2012, vol.25, n.44, pp.63-92. ISSN 0120-3592.

Potenciada por los avances en las tecnologías de información y comunicación (TIC), la comunicación integrada de marketing (CIM) despierta interés de académicos y practicantes del marketing, pero se requieren nuevas contribuciones para su consolidación. El trabajo profundiza en la naturaleza del constructo e identifica las dimensiones que contribuyen a su formación, mediante una revisión de la literatura que aborda el tema desde las perspectivas conceptual y/o metodológica. El artículo aporta un estado del arte y propone líneas de investigación sobre la implementación de la CIM en sectores y países no estudiados.

Keywords : CIM; concepto; medida; revisión teórica.

        · abstract in English | Portuguese     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License