SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número83Caracterización del rol actual de la mujer en la gerencia de proyectos en ColombiaUna aplicación de la teoría del comportamiento planificado al segmento masculino latinoamericano de productos de cuidado personal índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Revista EAN

versión On-line ISSN 0120-8160

Resumen

RODRIGUEZ GONZALEZ, Adriana Rocío  y  QUIJANO, Omar Guiovanni. Marketing places as a strategic tool used in the municipality of Viota -Cundinarmarca, Colombia-. Rev. esc.adm.neg [online]. 2017, n.83, pp.119-139. ISSN 0120-8160.  https://doi.org/10.21158/01208160.n83.2017.1822.

This descriptive article aims at accurately stating research outcomes obtained from a careful study made in the minicipality of Viota, Cundinarma, Colombia, whose strengths and weaknesses have been analized to propose, design and create a marketing plan based on the evaluation and admiration of its history, architecture and landscapes through the design and consolidation of a city brand name for this municipality which centralizes all its potential features with the purpose of consolidating and promoting Viota as a tourist destiny at a national level.

Palabras clave : Marketing places; city brand name; marketing; tourism; territory..

        · resumen en Español | Francés | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )