SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 número28La calidad de la relación en mercados industriales: estado de la cuestión índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Innovar

versión impresa ISSN 0121-5051

Resumen

DUQUE OLIVA, Edison Jair; CERVERA TAULET, Amparo  y  RODRIGUEZ ROMERO, Carlos. A bibliometric analysis of models measuring the concept of perceived quality inproviding internet service. Innovar [online]. 2006, vol.16, n.28, pp.223-243. ISSN 0121-5051.

A bibliometric analysis was made of available models for evaluating perceived quality in providing Internet. A brief conceptualisation is made and the most relevant bibliometric indicators established for studying the quality of Internet service, its main sources, work perspectives and thereby the most relevant models in studying this construct.

Palabras clave : service marketing; client service quality; Internet service quality; models for evaluating service quality.

        · resumen en Español | Francés | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons