SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 número1EDUCACIÓN EMPLEO E INGRESOS EN EL MUNICIPIO DE PASTO: UN ESTUDIO DE DATOS PANEL 2008 - 2010CRITERIO DE LAPLACE: PREMISA FUNDAMENTAL EN INDUCCIÓN ESTADÍSTICA índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Tendencias

versión impresa ISSN 0124-8693

Resumen

CERON BENAVIDES, Mónica Patricia; COIDURAS R., Jordi L.  y  GUAZMAYAN RUIZ, Carlos A. VIRTUAL LEARNING ASSESSMENT AT THE VIRTUAL UNIVERSITY OF NARIÑO. Tend. [online]. 2015, vol.16, n.1, pp.34-50. ISSN 0124-8693.  https://doi.org/10.22267/rtend.151601.31.

This methodology should not be seen as a whole, but on the contrary, as a proposal that can be modified over time. It is prepared to face the emerging developments, changes, crossbreeding of knowledge and different languages and cultures that characterize every being. The information obtained from applying an evaluative strategy to students allows from a critical stance: review the adequacy and relevance of the monitoring processes and institutional assessment to promote the vision and experience of the users to identify weaknesses and to turn them into opportunities for improvement. All this is consistent and meets the mission of the University of Nariño, which is committed to a quality higher education.

Palabras clave : Virtual Learning Environment; AVA; Virtual Education; Assessment.

        · resumen en Español     · texto en Español

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons