SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número15Arte y educación profesional en Brasil: desafíos para la docenciaCOSMOVISIÓN ARTíSTICA DEL LIDERAZGO TRANSFORMACIONAL EN PRO DEL DESARROLLO COMUNITARIO índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Pensamiento palabra y obra

versión impresa ISSN 2011-804X

Resumen

MARTINEZ SIERRA, Oriana. WORKSHOPS SYSTEM INTENDED FOR THE TRAINING OF TEACHERS IN ART EDUCATION APPLYING A GENDER APPROACH. Pensam. palabra obra [online]. 2016, n.15, pp.72-85. ISSN 2011-804X.

Claims for equality are currently heard, rising a challenge for education which in its turn must assume an active role if it is to find solutions for this issue. Therefore, the possibilities of Art Education as an area may well be developed in order solve the matter. It is considering this that a system of workshops is herein presented, as they may play a substantial role in the training of Art Education teachers of secondary school in La Estrella, Antioquia, Colombia. So prepared, the teachers may implement a rightful

Palabras clave : Arts Education; genre equality.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons